Min läslista

Din läslista är tom.

Sök på capdesign.se

Integritetspolicy & godkännande av cookies

Annons

AGI Publishing House har en integritetspolicy som fastställer hur dina personuppgifter ska bearbetas och skyddas.

AGI Publishing House AB lagrar kunduppgifter för att kunna fullgöra kundrelationer och lämna erbjudanden från företagets produkter och tjänster. AGI Publishing House AB lagrar dina kunduppgifter så länge de är relevanta för produkten. Genom att du lämnar dina personuppgifter godkänner du att AGI lagrar och behandlar dessa för ovan angivna ändamål.
 Vid beställning av AGI Publishing House AB:s produkter godkänner du våra köp- och leveransvillkor.

Vem är registeransvarig för dina personuppgifter?
AGI Publishing House AB är registeransvarig för de personuppgifter som du skickar till oss och ansvarar för dina personuppgifter i enlighet med gällande dataskyddsbestämmelser.

Var lagrar vi dina uppgifter?

De uppgifter som vi samlar in från dig lagras i vårt prenumerationssystem och CRM-system. Systemen är lösenordskyddade och administreras av utvalda personer i vår personal.

Vem har tillgång till dina uppgifter?
Dina uppgifter kan delas inom bolaget AGI Publishing House för relevant ändamål.
Vi vidarebefordrar, säljer eller byter aldrig dina data för marknadsföringsändamål till tredje part. Uppgifter som vidarebefordras till tredje part används endast för att vi ska tillhandahålla våra tjänster till dig. Tredje part i det här fallet är externa leverantörer av våra programvaror.

Vilka är dina rättigheter?

Du har rätt att när som helst begära information om de personuppgifter vi har om dig. Du kan kontakta vår kundservice, som skickar dig dina personuppgifter via e-post. Du har rätt att begära rättelse av dina personuppgifter om de är felaktiga, inbegripet rätten att komplettera ofullständiga personuppgifter. Du har rätt att när som helst radera alla personuppgifter som behandlas av AGI Publishing House AB med undantag av följande situationer:
– Du har en obetald faktura, oberoende av betalningsmetod
– Du misstänks för att ha eller har missbrukat våra tjänster under de senaste fyra åren
– Om du har gjort inköp sparar vi dina personuppgifter i anslutning till transaktionen i bokföringssyfte
Du kan välja bort direktmarknadsföring på följande sätt:
– Följ instruktionerna gällande avregistrering i varje marknadsföringsutskick
– Kontakta vår kundservice så raderar vi dina uppgifter

Cookies

Vi använder cookies från Google analytics, google dfp samt WordPress egna cookies.

Vad är en cookie?
Cookies är en textbaserad datafil som en webbserver begär att få spara på användarens dator. Den ger webbservern textinformation om hur användaren surfar.

Det finns tre typer av cookies: permanenta cookies, temporära cookies samt tredjeparts-kakor.

Permanenta cookies lagras på datorn eller i mobilen under en längre period. De har ett förinställt datum och raderas när datumet infaller. De kan lagras högst i 24 månader.

Temporära cookies lagras tillfälligt på datorn eller i mobilen när du besöker en webbplats. De raderas så fort du stänger ner sidan.

Tredjeparts-kakor kommer, precis som namnet antyder, från en annan webbplats än den som placerat kakan i användarens dator. Denna typ av cookie har till syfte att samla in statistik om besökarnas aktivitet på nätet.

Vad används cookies till?
Cookies gör det möjligt för servern att lagra användarens webbhistorik såsom inloggningsuppgifter, språkval och andra inställningar i syfte att optimera surfandet för dig som användare. Informationen som cookien lagrar är alltid anonym och saknar personliga uppgifter.

Kontakt kundservice

E-post: kundservice@agi.se

Postadress:
AGI Publishing House AB
Norra Vallgatan 90
211 22 Malmö

Annons
Annons
Annons

Magasinet

magimage
magimage
2018
No3

Så jobbar Tele2 Inhouse | Lean design för formgivare | Effektiv utomhusreklam | Galleri: Björn Persson | Inhouse: Stockholms stadsbibliotek | Anti-copying in design | Inhouse: MoMA | Intervju: Christina Knight

Prenumerera
magimage
magimage
2018
No2

Sthlm signs handmålar | Nordblicks nya profil | Semiotik i grafiken | Galleri: Simon Hjortek | Löwengrips redesign | Designa effektiva logotyper | Att redesigna eller ej | Nystartade studion Ulmaja Wilsson | Vi testar Loupedeck

Prenumerera
magimage
magimage
2018
No1

Passionsfyllt foundry | Typografiska omslag | Jämställt inom typografin | Historisk inspiration | Rörlig typografi | Att nå ut med snitten | Webbverktygen för typo | Byråer efter koncept

Prenumerera
magimage
magimage
2017
No5

Framtiden för reklam | Inkludering för tillväxt | Formgivarens roll i en globaliserad värld | Norm Form | Aardman Studios | Färg på rätt sätt | En kräsen generation

Prenumerera
magimage
magimage
2017
No4

Klarnas nya form | Från A till Zlatan | Vikten av design hos Sveriges digitala jättar | Curious ställer frågan först | Starka identiteter för stora varumärken | Converse tar steget fram med blicken bakåt | Nordiskt fokus på flygplansmat

Prenumerera
magimage
magimage
2017
No3

Psykedelisk design | Koncept för krögare | Gedigna kreatörer | Identitet med stil | Matigt fotografi | Alectas historia | Läskig analys

Prenumerera
magimage
magimage
2017
No2

VR till folket | Karaktärsdesign | Robert Sundelin | Johanna Hanno | En byrå över gränser | Framtidens filmstudio | Wacoms nya plattor | Juventus rebrand

Prenumerera
magimage
magimage
2017
No1

Fantastiska världar – Alexander Jansson & Mina Lima | Jakob Trollbäck | Rysk revolution | Magasindesign | Ny form för public service |

Prenumerera
magimage
magimage
2016
No4

Starta egen byrå? – Möjligheterna, utmaningarna och fallgroparna | SJ byter spår | På besök hos Bold | Få effekt utomhus | Typsnittens psykologi | Pionjärer inom VR | Pinterests planer

Prenumerera
magimage
magimage
2016
No3

Tonsäkra omslag – från vinyl till ikon | I huvudet på Jesper Waldersten | En bråkig 40-åring | Där data dominerar | Stjärnskottet Rachel Gogel

Prenumerera
magimage
magimage
2016
No2

Att formge bortom skärmen | Jonathan Barnbrook | Sätt översättningarna | Så funkar Adobe XD | Aktuellt | Portfolio

Prenumerera
magimage
magimage
2016
No1

Design <3 kod I Färglära från Way Out West I Hon formar nyheterna I Så arbetar du med virtuell verklighet

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No8

Henrik Nygren | Formgivarpanelen trendspanar | Appar utan kod | Årets stora formhändelser

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No7

Tema: Typografi | Tobias Frere-Jones | En eklektisk typ | Slitstark form | Från Lady Gaga till Hamilton

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No6

Tema: Karriär | Framtidens kompetens | Björn Kusoffsky | Maxa frilansverksamheten | Nyheterna i Adobe Creative Cloud

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No5

Tema: Hantverk | En responsiv pionjär | Lotta Kühlhorn | Färgglad ölform | Guide: Kalligrafi

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No4

Tema: Grafisk identitet | Tre identiteter | Acne Advertising | Alla finalister i #omSLAGET | Emojins intåg

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No3

Bärbar design | Filmisk form | Jane Bark | Högupplösta skärmar | Uppe i molnet

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No2

Wyatt Mitchell | Grafitti i storformat | Iskalla typer | Ett tungt frågetecken | Guide: Välj rätt papper

Prenumerera
magimage
magimage
2015
No1

Bildens kraft | Microsofts designchef om framtiden | Lasse Skarbövik | Spel som gör skillnad | Guide: Nyheterna i Camera Raw

Prenumerera