Vinnarna av Cannes Lions till Sverige

TEXT 

Mina Stierna

ÄNDRAD 

2018-11-08

 | 

PUBLICERAD 

2018-11-08
Cannes Lions på turné mellan; Stockholm, Göteborg och Malmö.

Under November månad så tar KOMM tillsammans med partnern Citypaketet årets vinnande bidrag från Cannes Lions på turné mellan; Stockholm, Göteborg och Malmö.

Varje år arrangeras världens största tävling i reklam – Cannes Lions – på franska Rivieran. Nu bjuder KOMM och Citypaketet in till visning av bidragen. På plats presenterar också Ulla-Karin Barrett (varumärkesstrateg från The Fan Club) sin uppskattade dragning med trendspaning från festivalen. Startskottet för turnén sker i Malmö den 14 november.

– Det är verkligen roligt att vi återigen får plocka hit vinnarbidragen från Cannes och dela med oss av dem. Vi hoppas och tror att den kreativa höjden ska inspirera på bred front. Kreativ kommunikation och reklam gynnar ju både annonsörer och konsumenter, säger Christian Alvesson, Försäljnings- och Marknadschef på Citypaketet.