Besegra skurkar i kalsonger - Björn Borgs nya kampanj

TEXT 

Mette Rosencrantz

PUBLICERAD 

2015-01-19

YTo2OntzOjI6ImlkIjtpOjEwMDQ3NzM7czoxOiJ3IjtpOjYzMjtzOjE6ImgiO2k6OTk5OTtzOjE6ImMiO2k6MDtzOjE6InMiO2k6MDtzOjE6ImsiO3M6NDA6IjJhZmE0NWYyNjMxNGI1ZjdjZDA4M2MwMjQxMWY1NmNlOTNmYWZiMWQiO30=

Som Cap&Design tidigare skrivit är gameification superhett just nu. Detta är något som klädmärket Björn Borg tagit fasta på inför sin nya kampanj ”First Person Lover”, ett gratis web-baserat spel.

Spelet är ett så kallat first person shooter-spel, som går ut på att spelaren ska, iklädd Björn Borg-kalsonger, besegra onda styrkor med hjälp av kärlekens kraft. I den nya trailern för spelet visas två olika vapen; en pistol som skjuter hologramkyssar och ett automatiskt gevär som skjuter hjärtformade såpbubblor.   

Spelet släpps på nätet den 28 januari.

FPL_The Kiss gun FPL_Bubble blaster FPL_Kiss gun in game