Grow och Nine går samman

TEXT 

Mårten Huzell

ÄNDRAD 

2018-01-23

 | 

PUBLICERAD 

2018-01-23
Varumärkesbyrån Grow går samman med designbyrån Nine för att stärka sitt erbjudande inom strategisk innovation och förpackningsdesign.

[prenumerera]

– I takt med att digitaliseringen accelererar blir även de fysiska förpackningarna viktigare. Skillnaden är att framtidens fysiska förpackningar kommer att vara uppkopplade och erbjuda en rad intelligenta tjänster, som gör det möjligt att skapa nya affärer och bygga betydligt mer unika varumärkesrelationer, säger Johan Almquist, vd och partner på Grow.

Det sammanslagna företaget kommer att heta Grow och sitta i A House på Östermalm i Stockholm. Innovation kommer att bli drivande för Grow i deras långsiktiga varumärkesarbete där hela kundresan ska skapa kundvärde. Företaget kommer att ägas av partners från de två byråerna samt Billerud Korsnäs som tidigare var storägare i Nine.